2012. szeptember 30., vasárnap

GirlLight on the Lake




Lányok, naplementéből.. Most őszintén, ki nem szeret formás lányokat fotózni? 
Hogy mit mesél? Nekem szépséget, Nekik barátságot. És talán ettől lesz Igazán szép.



Tech:
Az eredeti kép több, mint egy éves. Nekiestem, színekkel játszadoztam, és bevontam egy filmemuláló plugin-t is. Persze a plug csak alap volt a későbbi rétegekhez, sötétítéshez. Egyik világosítást csak a lányokra akartam tenni, ehhez körbe kellett maszkolni őket. A maszk aztán hozta a többit. Komolyan, vagy négy változatra mondtam ,hogy anyám, milyen f@sza, mikor beugrott az ötlet, hogy egy másik kép naplementéjével csináljak egy vágóréteget.
  Tudni kell, hogy itt is (mint 2010 óta rengetegszer) a végén Khiwi-n szűrtem át a pixeleket. (egyébként  Ő a jobb oldali lány) . Nem tudom, más hogy' van ezzel, de nekem általában a 90%-os készültségi fokon támadnak a fáradtság és a kétely kis tűkkel szurkáló lényei. Érzem, hogy már majdnem jó, de még valami, kicsit még egy.. és fogalmam sincs, hogy mi. A szemem már tele van a képpel, már bárhogy jónak és rossznak látom, és ekkor kell egy kis távolság. Vagy valaki, aki távolról, másként nézi, és nem ismeri minden négyzetképpontját. És ha ez a valaki tud rajzolni, sőt, van szép- és művészi érzéke, -pláne ha hoz még egy kávét- az külön jó. Mint itt.. pedig nem is hoztak kávét..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése