2012. december 29., szombat

Én, Én, meg az Én





   Ego a köbön (szó szerint). Az egyik kép legyen egy lecsúszott rocksztár , hadd simogassam az egómat, a másik egy börtöntöltelék, hadd legyen igaza számos rokoni jóslatnak, -miért van az, hogy ezeket olyan könnyű összekeverni?- a harmadik képen pedig a pokolból térek vissza, hadd legyen igaza a papoknak is. Viszont veszettül jól érzem magam, király ördögcsajok, tomboló bulik, lángok, tüzes pia.. hadd legyen igazam nekem is. 










  tech: Az egész egy RAW gyakorlatnak indult. Kiváncsi voltam, mit lehet kihozni, ha RAW-ban tárolom a képet, és minden módosítást én végzek el utólag.. Hát ég és föld. Színcsatornánként állítható kontraszt, szaturáció már csak ezért megéri a dolog. Persze ott van még a személyre szabott lencsekorrekció, sok más dolog. Nagyon megszerettem ezt a technikát.
  ha már így állt a dolog, nekiálltam játszani a képpel. Egy  monokróm (zöldre hangolt) változat egészen más hangulatot adott a képnek, majd a rétegekkel való próbálkozásból több réteg mindenféle összhatásmódok keverésével kijött a harmadik, teljesen low-budget fílingű kép -saját elnevezés: RAT-FX- . Majd egy lett a háromból.. (2012)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése