2014. szeptember 5., péntek

elhagyatott székház 3.rész

Vakuromok
(elhagyatott székház, 3. eresztés)






A fény. És a hiánya. Bilincs egy fotós kezén belső térben. Állvány, zaj,vagy bemozdulás. 
Fogalmam sincs, miért csak a túránk végén ugrott be, hogy bekapcsoljam a kis, beépített vakut. persze mesterséges a fénye, megöli az árnyékokat, de -mivel nem volt alany a képen- ez sokkal elfogadhatóbb állapotokat hozott, mint az addig használt  "elsütöm a gépet állvánnyon, közben kalimpálok az lámpával" effekt. Mily furcsa: élek és részletek.

A szék magánya








Nézzétek! Amott ül egy túzok! Na, jó, lehet, hogy túlzok... A pincében árválkodó ülőhely akár egy zombi kellemes kis pihenőhelye is lehetne.. amennyire tudom, nem az... 







A hordó szobája



Tulajdonképpen meglepő, hogy van olyan rendetlenség, ami már nekem is sok.. A helyszín már megint annyira FPS (lövöldözős játék)-be való, hogy reflexből cserélek tárat, és tartok célra..  






Kazamata





A káosz gyönyörűsége... mondj, amit akarsz, nekem tetszik





A magányos asztal




Ráadásul vagyok olyan szemét, hogy nem raktam őket össze a székkel, nehogy egymásra találjanak.. poénon túl, azért komoly elképzelni, hogy ezen valaha dolgoztak, ettek, öltek vagy szeretkeztek (valamelyiket csak-csak)...






Laying on Chaos



És derék pszichopatánk megpihen egy dolgos nap után...  A csempe textúrája gyönyörű!





Dirt Tunnel






Ha van hely, ahol szívesen fotóznék láncokon lógó meztelen lányt, akkor  ez az egyik. Na jó, bevallom, a meztelen, láncokon lógó lányokat mindenhol szeretem.  




Where you...
(+1 kép, mert nem bírtam magammal)




Valahogy adta magát a túlzó kontraszt (viszont így nyilván elveszik a dokumentalista jelleg, ezért van fent kétszer)
Legyen mondjuk ez a hely, ahol megtörténik, amitől még nem is tudtad, hogy félsz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése